تا می‌توانید آرام برانید/ رعایت فاصله طولی فراموش نشود

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: با رصد دوربین‌های پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی است و حادثه‌ای گزارش نشده است.

سرهنگ علی اصغر شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است  پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید. 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

وی گفت: رانندگان در صورت خلوتی معابر مخصوصا در شرایطی که معابر لغزنده است می‌بایست از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
اینجا هم بد نیست اضافه کنم البته با اجازه کارشناسان، اگر در اتوبان هستید قصد سبقت دارید حتما از سمت چپ وسیله نقلیه دیگر اینکار انجام شود وسرعت سبقت نیز از سرعت مطمئن یا سرعت مجاز اتوبان بیشتر نشود.
حتی المقدور از سمت راست حرکت کنید.
در بین خطوط حرکت کنید واگر خودرویی راهنما زد و با شما فاصله داشت بهش راه بدین که در مسیر شما بیوفتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
سرعت زیادی = خطر مرگ
آخرین اخبار