مدیرکل بهزیستی استان همدان:

پویش همدلی همزمان با عید فطر در همدان اجرا می‌شود

 مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: «پویش همدلی» همزمان با عید فطر مانند پارسال برای جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در همدان اجرا می‌شود.

محمدمهدی شاهقدمی با اشاره به اینکه «پویش همدلی» همزمان با عید فطر مانند پارسال برای جمع‌آوری وجوهات مرتبط با فطریه و کفاره در همدان اجرا می‌شود؛ افزود: امیدواریم امسال نیز مردم استان همدان در این پویش همراهی کرده و برای کمک به نیازمندان بهزیستی را یاری کنند.

اوبا بیان اینکه این وجوه علاوه بر آنکه از طریق پایگاه‌های بهزیستی در مراکز مثبت زندگی و ادارات بهزیستی استان همدان جمع آوری می‌شود، گفت: در این زمینه مردم و خیرین می‌توانند وجوه نقد نذورات خود را از طریق پرداخت الکترونیکی برای تأمین کمک‌های معیشتی نیازمندان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان تصریح کرد: این وجوه می‌تواند از طریق شماره شبا ۲۱۰۱۰۰۰۰۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱IR بانک مرکزی کشور به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره کارت ‎۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷۸۳۹۳و اریز شود.

شاهقدمی با اشاره به آغاز «پویش مهرواره» نیز گفت: پویش مهرواره در محضر، ولی نعمتان با محوریت مشارکت جهادی، محله محوری و محرومیت‌زدایی در همدان شروع به کار کرده و برنامه‌های مختلفی در زیرشاخه این طرح اجرایی شده است.

برچسب ها: بهزیستی ، پویش همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار