اقامه نماز عید فطر در مصلی همدان

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از برگزاری نماز عید فطر در مصلی شهر همدان به امامت آیت‌الله شعبانی، امام جمعه همدان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌مرتضی حسنی‌حلم با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده و ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری احتمالا شنبه عید فطر خواهد بود، گفت: نماز عید فطر همچون سنوات گذشته در استان همدان برگزار می‌شود.

او از برگزاری نماز عید فطر در مصلی شهرستان همدان خبر داد و افزود: نماز باشکوه عید فطر به امامت آیت‌الله شعبانی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان، ساعت هفت صبح روز عید برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: برای سهولت در تردد نمازگزاران با اتوبوسرانی استان هماهنگی لازم انجام شده تا نمازگزاران برای رفت و برگشت با مشکل مواجه نشوند. همچنین با هماهنگی صورت گرفته با اتوبوسرانی تعدادی وَن نیز از پایین تپه مصلی برای تردد افراد سالخورده در نظر گرفته شده تا این افراد را به محل جایگاه برگزاری نماز برسانند.

حسنی‌حلم با اشاره به اینکه در راستای ترافیک روان نیز هماهنگی‌‎های لازم با پلیس راهور انجام شده است، تصریح کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در بهزیستی نیز در پایین تپه مصلی مستقر بوده تا از ازدحام جمعیت برای پرداخت زکات فطریه جلوگیری و مشکلی برای نمازگزاران وجود نداشته باشد که نمازگزاران می‌توانند قبل از این ساعت در مصلی آماده باشند و مکان وضو و پارکینگ نیز در نظر گرفته شده است.

او با تأکید بر به همراه داشتن زیرانداز و وسایل شخصی از جمله سجاده و مهر گفت: علاوه بر مصلی شهرستان همدان، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته نماز عید فطر در دیگر نقاط استان به امامت ائمه جماعت و جمعه اقامه می‌شود.

برچسب ها: عید فطر ، نمازگزاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار