استاندار قزوین گفت:در کنار قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری، محرومیت‌هایی در بخش‌هایی از شهرستان و استان وجود دارد که باید برای رفع آن برنامه ریزی کرد.

اعلایی استاندار در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان قزوین گفت: شهر قزوین در مقایسه با مراکز استان‌های دیگر، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، که باید برای استفاده بهتر از آن برنامه ریزی کرد.

محمدمهدی اعلایی افزود: اقداماتی که در گذشته به منظور رفع مشکلات استان صورت گرفته بود به زودی به بار خواهد نشست و به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

وی اظهار داشت: تعابیری که مقام معظم رهبری در سفر پربرکتشان در سال ۸۲ به استان قزوین داشتند قبل و بعد از این سفر آن چنان مورد توجه قرار نگرفته بود. تلاش بر این است که در انتخاب مدیران، شاخص‌های سلامت، توسعه و پیشرفت ملاک توجه قرار گیرد.

استاندار با اشاره به انتخابات پیش رو در سال جاری و مسوولیت فرمانداران در این باره گفت: انتخابات فضای رقابتی بین کاندیداهاست و مسوولان اجرایی باید در این راستا آمادگی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: برکات ماه مبارک رمضان ما را به سمت معنویات سوق می‌دهد و حیات طیبه و ماندگار همین است.
وی اظهار کرد: برای ماندگار بودن کارهایمان، باید خداوند را مدنظر داشته باشیم. در شب‌های قدر هم تمرین می‌کنیم که باید با خداوند ارتباط بگیریم و از آلودگی‌های گذشته پاک شویم و پرونده گذشته خود را بررسی کنیم و برای سال آینده برنامه داشته باشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در گفت: خداوند را شاکریم که در استان ما نگاه حزبی و جناحی هرروز رو به کاهش است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی همچنین افزود: هرکس کار را برای رضای پروردگار انجام دهد باعث خشنودی خدا و مردم می‌شود.

در ادامه ضمن قدردانی از خدمات عباس کاظمی، غلامحسن اسلامی صدر فرماندار جدید قزوین معرفی شد.

اسلامی‌صدر دانش‌آموخته کارشناسی ارشد جغرافیا و دارای پیشینه حضور در مدیریت شهری به عنوان شهردار منطقه یک و همچنین مشاور استاندار و مدیرکلی دفتر امورشهری و شورا‌های استانداری قزوین در دولت نهم و دهم بوده است.

پیش از این عباس کاظمی در ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.