رییس کمیته امداد شاهرود گفت: خیران این شهرستان، با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان، آرزوی ۱۰۱ یتیم را در شب جشن آرزو‌ها برآورده کردند.

محمد مهدی اصغری رییس کمیته امداد شاهرود افزود: یکی از طرح‌های خوب و سنت‌های ماندگار در کمیته امداد امام (ره)، اجرای طرح اکرام و محسنین است که خیران و حامیان ماهیانه به ایتام و فرزندان بی‌سرپرست کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) شاهرود ۱۳۰ فرزند یتیم و ۸۹۳ فرزند بی‌سرپرست را تحت حمایت دارد، ابراز کرد: سه هزار و ۶۰۰ حامی، ماهیانه ۷۵۰ هزار تومان به ایتام و ۳۵۰ هزار تومان به فرزندان بی‌سرپرست پرداخت می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام (ره) شاهرود ادامه داد: جشن آرزو‌ها یکی از برنامه‌های خداپسندانه است که همه ساله در شب‌های ماه مبارک رمضان با هدف ترویج و گسترش سنت حسنه حمایت از نیازمندان برگزار می‌شود تا موجب شادی و رفع مشکلات ایتام و خانواده‌های آن‌ها شود.

اصغری هدف از برپایی جشن آرزو‌ها را ترویج و گسترش حمایت از نیازمندان و اکرام ایتام دانست، ابراز کرد: امسال نیز با برگزاری این جشن ۱۰۱ آرزو از جمله تهیه لوازم منزل شامل ۲ دستگاه جاروبرقی، ۲ دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه یخچال، چهاردستگاه ماشین لباسشویی، اسباب بازی، وسایل ورزشی، ۱۰ دستگاه دوچرخه، وسایل آموزشی، ۲ تبلت، ۱۰ سفر زیارتی به مشهد مقدس، سه مورد کمک هزینه تعمیرات مسکن و حمایت از سه طرح اشتغالزایی توسط حامیان اهدا شد.

وی یکی دیگر از طرح‌های ارزشمند کمیته امداد امام (ره) را پویش یک خشت بهشتی عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه ۵۰۰ خانوار بدون مسکن تحت پوشش این نهاد است، خیران و نیکوکاران می‌توانند با شرکت در این پویش و خرید یک خشت به نیت یک خشت بهشتی به هر مبلغی جهت خرید و ساخت مسکن مددجویان بی‌خانمان شرکت، مساعدت و همکاری کنند.

اصغری با بیان اینکه خیران می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۵۰۲۴ واریز کنند، افزود: شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۲ با شناسه ۸۸۰۲۶۴۶۶۳ و یا شماره شبا IR ۸۰۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۶۴۶۶۳ برای جمع‌آوری مبالغ خیرخواهانه در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار