رئیس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ارزیابی برخی از مدیران دستگاههای اجرایی توسط کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاددانشگاهی انجام شد.

عباس صفدری درخصوص برگزاری آزمون ارزیابی مدیران در استان اظهار کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی جهاد دانشگاهی یکی از مراکز ارزیابی شایستگی سرمایه انسانی سازمانها و دستگاههای اجرایی می باشد که با حضور ارزیابان حرفه ای و صاحب صلاحیت در مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه  ارزیابی بیش از۲۰ نفر از مدیران عملیاتی و پایه استان را انجام داده است.

صفدری گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت شایسته سالاری در سازمان‌ها، به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی بخش عمومی ، دولتی و همچنین اهمیت جایگاه مدیریتی، مدیران سازمان‌ها می‌بایست دید جامع و کامل‌تری را نسبت به سمت‌های مدیریتی داشته باشند و با دقت نظر بیشتری مدیران آینده خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: جهاددانشگاهی با توجه به فعالیت‌های گسترده خود در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  با استفاده از متخصصان با تجربه، با اخذ مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه در سطح کشور و در دستگاه‌های مختلف اجرایی نموده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای ارزیابی مدیران به سازمان‌ها کمک می‌کند تا شایستگی‌ها و مهارت‌های مدیران عملیاتی، پایه، میانی و ارشد خود را بررسی کرده و به نیازها و الزامات آموزشی شخصی و شغلی آن‌ها آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از ارزیابی با حضور ۲۰ نفر از استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تاریخ های ۲۸ و ۲۹  فروردین ماه در ۲ روز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار