نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی بر ضرورت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن در فضای مجازی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با جمعی از فعالان فضای مجازی با بیان اینکه اقدامات دشمن در بخش فضای مجازی برنامه ریزی شده و در حال هدایت است و عملا فضای مجازی را از کارکرد اصلی خودخارج کرده اند، گفت: مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان در فضای مجازی از ضروریات این فضا است که باید همگان نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او  افزود: امید افرینی، قوی شدن در فضای مجازی و رسانه، رعایت سیاست‌های اصولی در خصوص پهنای باند، برنامه ریزی کوتاه مدت، بلند مدت و میان مدت و فعالیت در فضای مجازی، برنامه ریزی جهت مقابله بازیان‌های فضای مجازی بین دانش اموزان که متاسفانه سن استفاده از اینترنت از دوران شیوع کرونا بشدت کاهش یافت هاست بسیار مهم است.

 او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دو روز پیش با دانشجویان گفت: ایشان خطاب به دانشجویان فرمودند که، دانشجویان عزیز در فضای مجازی بیشتر غرق نشوید، خوب حالا فضای مجازی در کشور وجود داردشبکه‌های اجتماعی وجود دارد بعضی‌ها نشسته اند که از ان طرف فضای مجازی سیل وار تحلیل، خبر و مطلب ومبنا به این‌ها داده شود شما باید به این فضا سوار شوید و فضای مجازی را هدایت کنید و از طرف شما فکر و خبر وتحریف به فضای مجازی برود نا بالعکس.

نماینده ولی فقیه در استان خاطر نشان کرد: از کسانی که در امر تقویت سواد رسانه و فضای مجازی تلاش می‌کنندقدردانی می‌کنیم چرا که ایجاد امکانات برای دانشجویان و فعالان فضای مجازی در استان خوب بوده است.

آل هاشم خاطر نشان کرد: متاسفانه در جامعه ما می‌گویند امروزه آن جوانان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نیستند در حالی که همین مدافعان حرم و جوانانی که در اعتکاف رمضانیه و ماه رجب در مساجد حضور می‌یابند ازهمان طیف جوانان دفاع مقدس هستند و رویش انقلاب بشمار می‌ایند.

برچسب ها: فضای مجازی ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.