استاندار خراسان جنوبی گفت: وحدت و یکپارچگی می‌تواند استان را در مهار تورم و رشد تولید موفق نگه دارد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت: این قشر باید در عمل، رفتار، اخلاق و حل مشکلات جامعه و بیشتر در مورد مسائل فرهنگی و اصلاح‌های درونی بکوشند و این‌ها جهاد در راه توحید است.

او افزود: انقلابی با این ریشه‌های عقلی و شرعی و این عشقِ مردم و اراده جمعی انسان‌های عاقل، در ابتدا صحنه‌ای را ایجاد کرد که اگر بسیاری تخریب‌ها از سوی نفوذی‌ها در مقامات تصمیم گیری و تصمیم سازی صورت نمی‌گرفت، بین ما و آرمان‌های انقلاب هیچ فاصله‌ای نبود.

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: یکی از نگاه‌های غلط این است که موانع رشد تولید و حل مشکلات اقتصادی باید در مرکز و تهران حل شود.

او با بیان اینکه هر چند برخی از مسائل اقتصادی در سطح کلان باید برطرف شود، افزود: اما اگر استانی با وحدت و یکپارچگی و کار شبانه روزی از ظرفیت‌ها استفاده کند بی شک در مهار تورم و رشد تولید از دیگر استان‌ها موفق‌تر خواهد بود.

قناعت با اشاره به اینکه مهار تورم متوقف بر رشد تولید است، ادامه داد: افزایش تولید نیز در دست مردم است و برای ورود اقشار مختلف در حوزه‌های اقتصادی باید سرمایه گذاری و بهره‌وری را افزایش داد.

استاندار خراسان  جنوبی با تأکید بر اینکه در خراسان جنوبی پیرامون مجوز دادن برای سرمایه گذاری سخت گیری‌های بیهوده نداشته باشیم، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سخن از جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی داشتند و ما نیز در این زمینه باید نهایت تلاش خود را داشته باشیم.

او با بیان اینکه در ارائه مجوز به سرمایه گذاران باید مدیران سرعت عمل داشته باشند، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ بر روی مسائل راهبردی، کلیدی، زیرساختی و تولید و اشتغال تمرکز ویژه کنیم.

قناعت با اشاره به فضای همدلی و صمیمیت در خراسان جنوبی زیر سایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: باید از فرصت طلایی همدلی، برای رشد و ارتقای اقتصادی در استان نهایت استفاده را ببریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.