سفیر اردن به ملاقات نماینده بازداشت شده در زندان اسرائیل رفت

سفیر اردن در تل آویو با نماینده دستگیر شده این کشور در اراضی اشغالی دیدار کرد.

غسان المجالی، سفیر اردن در تل آویو امروز سه شنبه با عماد العدوان، نماینده بازداشت شده این کشور توسط مقامات صهیونیستی دیدار کرد.

به گزارش «روسیا الیوم» سخنگوی وزارت خارجه اردن ضمن اعلام این خبر گفت که العدوان در سلامت کامل است و هیچ گونه شکنجه جسمی یا روحی بر وی اعمال نمی‌شود.

سفیر اردن در این دیدار به طور مفصل نماینده بازداشتی پیرامون شرایط بازداشت وی و مراحل تحقیقاتش گفتگو کرده و وی نیز تأکید کرده که این اقدامات همراه با احترام به حقوق قانونی و انسانی بوده است.

عماد العدوان، نماینده اردن که دیروز یکشنبه توسط پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی به اتهام قاچاق مقادیری اسلحه و طلا دستگیر شد، یکی از جوانترین نمایندگان پارلمان اردن است.

در حالی که وزارت امور خارجه اردن اعلام کرده که با هماهنگی تمامی مراجع ذیربط موضوع دستگیری او را پیگیری می‌کند، آنچه در رسانه‌ها در خصوص خودداری ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن از پاسخ به تماس تلفنی الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، قابل توجه بوده است.

کوهن دیروز دوشنبه مدعی شده است که این نماینده اردنی در حال قاچاق سلاح و طلا به کرانه باختری بوده است. او مدعی شد که این نماینده باید برای رسیدن به سزای عمل خود تحویل قانون داده شود و بهای سنگینی بپردازد.

رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که مقامات ممنوعیت گسترده و شدیدی علیه انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به دستگیری نماینده اردنی وضع کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار