رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از لغو جلسه دادگاه نظامی برای نماینده اردنی و پایان بازداشت وی خبر داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد جلسه دادگاه نظامی برای عماد العدوان نماینده اردنی که چندی پیش به اتهام قاچاق سلاح و طلا به اراضی اشغالی بازداشت شده بود، لغو شده و به زودی آزاد می‌شود.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر افزود: نماینده اردنی آزاد می‌شود و تحویل مقامات اردنی خواهد شد تا در کشورش محاکمه شود.

شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل شامگاه دیروز (شنبه) اعلام کرد: مقامات رژیم اشغالگر تصمیم گرفتند امروز یکشنبه عماد العدوان نماینده پارلمان اردن را آزاد کنند.

این شبکه افزود: اسرائیل در برابر فشار‌های اردن تسلیم شده و قرار است امروز (یکشنبه) نماینده اردنی را آزاد کرده و به اردن بازگرداند.
این رسانه ادامه داد: اسرائیل تصمیم گرفت نماینده اردنی را پس از دو هفته بازداشت و بازجویی در مورد قاچاق اسلحه و طلا به کرانه باختری، آزاد کند. هنوز مشخص نیست آیا اردن او را از مجلس برکنار می‌کند یا حتی در داخل کشور اقدامات جنایی علیه او انجام دهد یا خیر.

گفتنی است در ۲۳ آوریل ۲۰۲۳، مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل یکی از اعضای پارلمان اردن به نام عماد العدوان را به اتهام تلاش برای قاچاق سلاح و مقادیری طلا از طریق گذرگاه الکرامه دستگیر کردند.

حساب‌های کاربری در این شبکه یک کلیپ ویدیویی کوتاه را منتشر کردند که نشان می‌دهد مسئولان گمرکی اسرائیل سلاح‌ها و مقادیری طلا را کشف و ضبط کرده و ادعا می‌کنند هدف قاچاق این سلاح‌ها و طلا‌ها از طریق گذرگاه بوده است.

در حالی که وزارت امور خارجه اردن اعلام کرده بود که با هماهنگی تمامی مراجع ذیربط موضوع دستگیری او را پیگیری می‌کند، آنچه در رسانه‌ها در خصوص خودداری ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن از پاسخ به تماس تلفنی الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، قابل توجه بوده است.

رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که مقامات ممنوعیت گسترده و شدیدی علیه انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به دستگیری نماینده اردنی وضع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار