کسب مقام اول کشوری در پنجمین جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزش پزشکی

تیم دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد موفق به کسب مقام اول کشوری در پنجمین جشنواره ایده‌های نوآورانه آموزش پزشکی شد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد؛ تیم این دانشگاه متشکل از دانشجویان محمدمهدی شریفی تشنیزی، ریحانه عنایت زاده، زهرا قلی‌پور شهرکی، غزل دباغی ورنوسفادرانی موفق به کسب «رتبه اول کشوری در حیطه یاددهی یادگیری» در این جشنواره شدند.

عنوان ایده ارائه شده در این جشنواره "طراحی، اجرا و ارزشیابی اپلیکیشن رقابتی (Co-Medsciences) برای بهبود همکاری بین رشته ای و استدلال بالینی در دانشجویان علوم پزشکی" بوده است.

در بیست وچهارمین همایش کشوری آموزش پزشکی نیز نجمه قاسمی دانشجوی ترم ۱۱ رشته پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد موفق شد «رتبه برتر کارگاه های دانشجویی» را از آن خود کند.

همچنین نرجس شبانی فارغ تحصیل رشته هوشبری دیگر دانشجوی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد در این همایش به عنوان «پژوهشگر قابل تقدیر دانشجویی در حیطه پژوهش در آموزش» معرفی شد.

گفتنی است:  این رویدادهای علمی از سوی مرکز مطالعات وتوسعه اموزش پزشکی وزارت بهداشت با محوریت اشنایی با اخرین یافته های این علم پویا بعنوان موتور محرکه دانشگاه ها برای برنامه ریزی دقیق تر برگزار گردید.

آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌های  بیست وچهارمین همایش کشوری اموزش پزشکی، شانزدهمین جشنواره شهید مطهری و جشنواره ایده‌های نواورانه دانشجویی همزمان با اجلاس روسای دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و با حضور وزیر بهداشت ۱۳ تا ۱۵  اردیبهشت‌ماه ١۴٠٢ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.