اختصاص ۵۸۲ میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی قزوین

 معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی قزوین گفت: ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای کشاورزی استان تخصیص یافت.

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی قزوین گفت: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال برای ۱۷۰ پروژه تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی جهاد کشاورزی مصوب شده بود که تاکنون بیش از ۸۳ درصد آن تخصیص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب و خاک مصوب شده بود، اظهار داشت: ۱۰۵ پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات در روستا‌ها مصوب شده است.

به گفته این مسوول، سایر پروژه‌ها در قالب طرح‌های افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی، ترویج و توانمند سازی جوامع محلی و بهره برداران، داربستی کردن باغات و طرح کاداستر مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات تحول مناسبی در بخش‌های زیربنائی و اجرائی کشاورزی استان ایجاد شود و شاهد بهره وری آب، نهاده‌ها و ارتقای کمی و کیفی محصولات و کاهش هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی باشیم.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار