در دیدار مدیران کل بنادر و دریانوردی خوزستان و مدیرکل صمت استان راهکار‌های توسعه صادرات و ارائه خدمات مطلوب به فعالان اقتصادی بررسی شد.

بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در دیدار با حمیدرضا فلاح مدیر کل صمت استان خوزستان با اشاره به هم‌افزایی و افزایش همکاری بین‌بخشی برای تحقق شعار سال جاری، راهکار‌های توسعه صادرات به منظور رونق فعالیت‌های تجاری در بنادر را بررسی کرد.

آقائی ارائه خدمات مطلوب به صادرکنندگان، تولید کنندگان و بازرگانان را از اهم این راهکار‌ها برشمرد و از آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برای همکاری با سایر دستگاه‌هایی اجرایی ذیربط برای ارائه بسته‌های تشویقی‌در این حوزه خبر داد.

او با اشاره به ظرفیت صادرات، واردات و ترانزیت کالا و هم چنین مزایا و تسهیلات مترتب بر مناطق ویژه اقتصادی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را برای تسهیل فعالیت بازرگانان و صاحبان صنایع به کار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۶:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اتصال اهواز به بندر امام و تبدیل آزادراه خلیج فارس به آزادراهی چهار خطه مستقل با مسیری پر از کارگاه و کارخانه و تولیدی و ساخت و ساز این کلانشهر کشورمان را به شهری بندری تبدیل میسازد
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
اهواز را از طریق کوتاهترین مسیر آزادراه خلیج فارس به شهر بندری و تجاری تبدیل کنیم و این مسیر توسط شرکتهای ملی برای کارکنان شأن ساخت و ساز و آباد شود همچون فولادها و پتروشیمیها و شرکت نفت و گاز و شرکتهای نیشکر و نیروگاهها و دیگر صنایع و مراکز مهم استان
حیف است این مسیر تجاری و ترانزیتی و کوتاه به شهری طولی تبدیل نشود و همچنان بیابان خشک و خالی بماند