رئیس‌جمهور:

برنامه هفتم سند هویتی دولت برای تحول پنج ساله است

رئیسی برنامه هفتم توسعه را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری عنوان کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت که بعد از ظهر شنبه به منظور بررسی نهایی و تصویب برنامه پنج‌ساله هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی برخی دستگاه‌ها و افراد، به ویژه سید مسعود میرکاظمی رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه و همکارانش در تدوین این برنامه، آن را سند هویت نگاه دولت برای تحول در پنج سال آینده ذیل سیاست‌های ۲۶ گانه ابلاغی مقام معظم رهبری توصیف کرد.

لایحه برنامه هفتم توسعه بعد از انتخاب هیات رئیسه به مجلس تقدیم می‌شود

رئیس جمهور از همه وزرا خواست با حساسیت لازم و اهتمام ویژه نظرات اصلاحی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه دهند، تا این سند مهم پس از جمع‌بندی و تصویب نهایی در دولت، تقدیم مجلس شورای اسلامی شود و تأخیری در این زمینه به وجود نیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
وقتی وزارت صمت قیمت شورا را به خودروساز ابلاغ نمی کند چه تفسیری داره بنظر شما؟ چرا باید خودروسازان اینقدر قدرت دارن و می توانند جلوی همه چیز را بگیرند؟ ضعف عجیبی در سیستم نظارتی حادث شده که رویه خطرناکی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شش تا از این برنامه های پنج ساله سپری شده بسیاری از بنده ها ی آن حتی استارت اولیه نخورده ومردم ایران هم هر ساله فقیرتر شدند البته بجز سوداگران خائن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تو برنامه تون حمایت از مردم در مقابل خودروسازان هست یا نه؟ چطور برای تنظیم بازار سیب زمینی وارد می کنین اما برای خودرو نمی کنین مگر الان خودروساز چینی ما ارز نمی بره به چین و بجاش 3برلبر قیمت ريال از مردم می گیره خوب قطع کنید این دستان طماع را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
بهتر است در همه حوزه ها دولت همان قدر که در با مردم سختگیر است سختگیری را اول از خود شروع کند! خریدار خودرو با آن شرایط سامانه مالیات بر ارزش افزوده ووو ... بده! اما بانک ها و حقوقی ها که در ایجاد گرانی ملک گوی سبقت را از هم ربوده اند و مسبب تورم انچنانی اند و توان مالی را از عامه نیز گرفته اند سراسیمه بجای کمک به چرخه تولید همچنان در حال تاخت و تاز ملکی اند مردم گرفتار!! هنوز از املاک و خانه های خالیشان مالیات کسر نشده!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
دولت جلوی افزایش قیمت مصالح، آهن و تعرفه هاس شهرداری و نظام مهندسی ساختمان را بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
کلا با سه یا چهار برنامه 5 ساله باید بشرایط نرمال می رسیدیم اساسا برنامه های 5ساله برای جبران عقب ماندگیهاست
گویا آلمان با 3تا برنامه 5 ساله بشرایط نرمال رسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
سالهاست بانکی ها و مالی چی ها و نفتی ها، سر سران نظام کلاه گذاشته اند. اگر ساده به اقتصاد و مهندسی نگاه کنیم با پنبه سر می برن به پای دین می گذارند. بانک مرکزی و بودجه را تحت عملکرد وزارت خانه(ها) گذاشته و توسط مجلس نظارت کنید . محرمانگی یعنی کلاهبرداری باید تمام عملکرد زیر نظر قوای دیگر باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقا رئیسی با اقتدار وارد شو و وضعیت خودروسازان را سامان بده یا واردات را ازاد کن مثل گذشته هیوندا و کیا و تویوتا و یا با زور خودروسازان چینی داخلی را سرجایشان بنشان و اگر گران فروشی کردن پلاک نکن از پلیس بخواه واقعا اینطور کشیدی کنار و مافیا مردم را به اسیری گرفتن بخاطر انحصار ظلم است در حق 80 میلیون ایرانی شما خودرو را به نفع مردم ارزان کن حتی خودروهای لوکس بزار همه سوار ماشین خوب بشن حتی مردم معمولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
گناه ما مردم چیه که ایرانی هستیم؟ موتور هندای ۱۲۵ رو ۱۰۰ میلیون کردین آخه این اسلام و انسانیته. اگه هست پس چرا نیست و اگر نیست پس چرا هست؟؟؟؟
آخرین اخبار