آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی کارگران سیستان و بلوچستان عصر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) زاهدان برگزار شد.

حامد آرامش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:  ورزش کارگری باید در خدمت سلامت روح و جسم کارگر و باعث افزایش بهره‌وری تولید شود. به همین منظور اجرای جشنواره‌ها با رویکرد فرهنگی ورزشی را برای جامعه کار و تولید با حضور خانواده‌ها برنامه ریزی کرده ایم تا زمینه شور و نشاط اجتماعی در جامعه هدف ایجاد شود.

 صیانت از نیروی کار همواره مورد تاکید مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان قرار دارد و این مهم را با جدیت دنبال می‌کنیم. مجموعه‌های کارگری نیاز مبرم به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی دارند و مهیا کردن شرایط برای استفاده از تمامی ظرفیت ها، باعث کاهش آسیب‌ها و سلامت روحی و روانی کارگران و رضایت مندی خانواده‌ها می‌شود.

 حسین سعیدیان، رییس هیأت ورزش کارگری سیستان و بلوچستان:

 این المپیاد از اول خرداد با حضور ورزشکاران بانو و آقا با شعار "ورزش، سلامتی، بهره وری" آغاز شد و تا بیستم خرداد ماه نیز ادامه دارد.

 در هیات ورزش کارگری سیستان و بلوچستان اجرای برنامه‌های امیدبخش و نشاط آفرین در جامعه کارگری را هدف گذاری کرده ایم و برگزاری اولین المپیاد ورزش کارگران در این راستا است.

 امیدواریم با تغییر نگاه‌ها به ورزش کارگری و ورود حامیان مالی به این بخش، شاهد اعزام ورزشکاران کارگر استان به رویداد‌های ملی و بین المللی باشیم، چرا که این ظرفیت در ورزشکار کارگر وجود دارد و باید از آن حمایت و پشتیبانی لازم صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار