استاندار کرمانشاه با اشاره به لزوم بیان دستاوردها، گفت : جامعه امروز ما به یک امیدواری واقع بینانه نیاز دارد.

محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز (سوم خرداد) در نشست هم اندیشی روابط عمومی‌ها و تجلیل از روابط عمومی‌های برتر استان، با اشاره به اهمیت جهادتبیین و بیان دستاورد‌ها به منظور امیدآفرینی در جامعه، گفت : همه می‌دانیم که مشکلاتی در جامعه وجود دارد، اما تنها با گفتن مشکلات کاری از پیش نمی‌رود و باید با بیان دستاورد‌های بسیاری که داشته ایم و افق‌های روشنی که پیش رو داریم، امیدواری واقع بینانه به جامعه تزریق کنیم.

وی با بیان اینکه تنها با گفتن مشکلات و تلخی‌ها کاری از پیش نمی‌رود، گفت: باید در کنار بیان مشکلات و ارائه راهکار برای حل این مشکلات، نقاط قوت و ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را هم برجسته کرده و به جامعه امید ببخشیم.

صحرایی با بیان اینکه در استان کار‌های خوبی در حال شکل گیری است، عنوان کرد: باید همه تلاش کنیم تا مقدمات یک زندگی سعادتمند و مطلوب را برای مردم استان فراهم کنیم.

استاندار کرمانشاه نقش روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها را در امیدآفرینی در جامعه بسیار موثر دانست و گفت: رسانه‌ها و روبط عمومی‌ها باید در عین تیزبینی و نکته سنجی، دستاورد‌های امیدبخش را به جامعه اطلاع رسانی کنند. مردم باید خدمات صورت گرفته را بدانند و از آن انرژی مثبت دریافت کنند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها در روند رو به رشد استان می‌توانند نقش آفرینی کنند، گفت: روابط عمومی‌ها هم باید به رشد و تعالی سازمان متبوع خود کمک کنند و هم معرف خدمات و دستاورد‌های سازمان خود باشند.

صحرایی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید راستگو باشند و از بیان گزارش‌های خلاف واقع بپرهیزند، گفت: البته اینکه حرف راست را بلندتر و زیباتر بیان کنند، چیز بدی نیست.

وی به سختی‌های کار روابط عمومی هم اشاره کرد و گفت: رابط عمومی نباید فقط بلندگوی سازمان باشد، بلکه باید گوش شنوا و چشم بینا و مشاور امین سازمان خود هم باشد و اگر ضعفی در سازمان مشاهده کرد به رفع آن و بهبود عملکرد سازمان متبوعشان کمک کند.

علی شعبانی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه انتقال پیام به مخاطب یعنی مردم و اقناع آنان کار سختی است، گفت: روابط عمومی‌ها باید هنرمندانه در راستای انتقال پیام به مخاطب تلاش کنند و در این راه از شیوه مناسب انتقال پیام بهره بگیرند.

وی با اشاره به مطالب عنوان شده از سوی برخی مدیران روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها، گفت: هم روابط عمومی‌ها و هم رسانه‌ها از نوع فعالیت رسانه‌های بدون شناسنامه (فیک نیوزها) ناراضی اند، لذا باید اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های رسمی صورت گیرد.

وی بر توجه به اقتصاد رسانه‌ها تاکید کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.