رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرکرد گفت: لوله‌های شبکه آب شهری شهرکرد فرسوده است و نیاز به تعویض دارد.

ماشالله ایزدی در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب چهارمحال‌وبختیاری، اظهار داشت: آب پایدار دغدغه مردم این شهر است.

وی خطاب به متولیان امور آب استان افزود: پتور‌های بازدید میدانی برای مردم و اصحاب‌رسانه برگزار گردد تا در جریان فعالیت‌های شما قرار گیرند ما نیز به عنوان نمایندگان مردم باید پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم.

ایزدی با بیان اینکه کدورت آب باعث نگرانی شهروندان شده است، اضافه کرد: لوله‌های شبکه آب شهری شهرکرد فرسوده و آسیب دیده‌اند و نیاز به تعویض دارد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: تعامل بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی با نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر راه گشای مشکلات است، در ادامه افزود، متولیان امور آب استان با تأمین آب مجتمع‌های دامداری ناحیه غرب خبر خوش به مردم داده شود.

ایزدی تصریح کرد: بعد از چندین سال بحران آب در مرکز استان و با این همه مشکلات آبی بحث مجدد کدورت آب برای ما نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر قابل قبول نیست، مجدد شاهد توزیع آب در شهر میان مردم و شهروندان هستیم، اما در بحران سال گذشته اطلاعات اشتباه به مسئولان ملی و دولت داده شده است.

وی بیان کرد: فضای‌سبز شهرکرد در حال خشک شدن است و تمامی فضا‌های ما به شنزار تبدیل شده است، اما هنوز برنامه منظمی برای مدیریت مصرف و تأمین آب در فصل گرما و یا سرما تدوین نشده است.

ایزدی ادامه داد: مسئولان قدردان مردم شهرکرد باشند که در برابر این همه مشکل حرفی بیان نمی‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار