برخی نانوایی ها در بازدید گشت مشترک کمیته نظارت کارگروه آرد و نان شهرستان خرم آباد در بخش کیفیت پخت نان، ساعت کاری، بهداشت محیط، وزن نان، کمیت و کیفیت آرد تذکر گرفته و جریمه شدند.

احمد مجدیان معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرمانداری خرم آباد گفت: ارتقاء کیفیت نان به‌عنوان قوت غالب مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا هرکس در این خصوص کوتاهی کند قطعا" جریمه و کسر سهمیه خواهد شد.

وی گفت: طرح شناورسازی سهمیه آرد طرحی موثر در راستای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد است .

مجدیان افزود: اجرای این طرح باعث می شود نانوایی هایی که نان پخت شده توسط آنها از کیفیت لازم برخوردار است و از تراکنش های نامتعارف اجتناب می کنند با افزایش سهمیه و نانوایانی که در اجرای دستورالعمل ها کوتاهی می کنند با کاهش سهمیه آرد مواجه شوند.

بازرسی نانوایی ها با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خرم آباد به همراه رئیس اداره برنامه ریزی و اموراقتصادی فرمانداری و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی و نظارتی ذیربط از جمله معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان، مسئول بازرسی جهاد کشاورزی استان، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان و مدیر غله و خدمات بازگانی شهرستان از نانوایی های سطح شهر برگزار شد.

در پایان بازدیدها، نواقص و تخلفات نانوایی ها احصاء و جهت سیر مراحل قانونی صورتجلسه گردید.همچنین درخصوص رفع مسائل و مشکلات مطرح شده توسط نانوایان نیز تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار