سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری، تکمیل زنجیره تولید را از مهمترین برنامه‌های استان اعلام کرد و گفت: این مهم به ویژه در بخش کشاورزی با جدیت در دست پیگیری است.

محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست استاندار با هیات رییسه اتاق بازرگانی استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت معاونت اقتصادی وزیر امورخارجه برای ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار قرار گرفت.

محمدکاظم منزوی تاکید کرد: ارتباط با سفرای کشور‌های مقصد صادراتی، آمادگی برای میزبانی از سفیران در چهارمحال و بختیاری و آمادگی حضور مسوولان استان در کشور‌های هدف صادراتی می‌تواند به رونق اقتصادی استان کمک کند.

وی کمک به ایجاد پایانه صادراتی در چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: استفاده از توانمندی‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و گمرک برای افزایش کمیت و کیفیت صادرات محصولات تولیدی استان در دستورکار است.


بیشتر بخوانید


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده از زنجیره ارزش، تکمیل زنجیره‌های تولید و عملیاتی کردن توافق‌نامه‌های ملی برای حمایت از محصولات تولیدی به تحقق اهداف صادراتی استان کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار