استاندار قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان به دنبال حمایت عملی از تیم شمس آذر است تا این تیم بتواند با حضور شایسته در این رقابت ها، نتایج قابل قبولی را کسب کند.

محمدمهدی اعلایی استاندار در نشست مشترک خود با مدیران و دست اندرکاران باشگاه شمس آذر قزوین که با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی فرد برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از تیم فوتبال شمس آذر قزوین در رقابت‌های لیگ برتر کشور، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و همت تمامی ارکان این تیم، امیدواریم در لیگ برتر هم شاهد نتایج خوبی از این تیم باشیم و در نهایت نیز شمس آذر پدیده لیگ برتر این دوره از رقابت‌ها باشد.

وی خاطر نشان کرد: گام اول برای حضور موفق تیم شمس آذر، تمهیدات مقدماتی لازم برای میزبانی شایسته از تیم‌ها در رقابت‌های امسال است که برنامه ریزی‌ها در حوزه‌های مختلف برای حضور تماشاگران و تیم‌ها صورت گرفته و طی ماه‌های آینده نیز اقدامات لازم توسط دستگاه‌های ذی ربط پیگیری می‌شود.

استاندار قزوین یادآور شد: در گام بعدی نیز بایستی حمایت عملی از باشگاه شمس آذر به عمل آید که در این زمینه مذاکرات خوبی با مجموعه‌های بزرگ و توانمند اقتصادی استان برای حمایت‌های مالی از این تیم در حال انجام گرفتن است.

این مسوول ادامه داد: برای رسیدن به هدف‌های بلند مدت هم معتقدیم به جای صرف هزینه‌ها در امور جاری بایستی جهت گیری‌ها به سمت فراهم شدن زیرساخت ها، باشگاه داری اصولی و حرفه‌ای و تربیت نسل آینده برای فوتبال استان باشد.

اعلایی اضافه کرد: میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال در قزوین، فرصت‌های متعدد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برای استان به ارمغان خواهد آورد و ما باید به شکل جامع و حداکثری از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.