تاکید شیخ نعیم قاسم بر حمایت از ریاست جمهوری سلیمان فرنجیه

معاون دبیرکل حزب الله لبنان بر حمایت از ریاست جمهوری سلیمان فرنجیه تاکید کرد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد فراکسیون وفاداری به مقاومت این کشور در جلسه روز چهارشنبه انتخاب رئیس جمهور شرکت خواهد کرد و به سلیمان فرنجیه نیز رای خواهد داد.

 به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، شیخ نعیم قاسم در دیدار با کمیته‌های روابط منطقه جبل عامل لبنان در شهر صور گفت: علت مخالفت‌ها با سلیمان فرنجیه این است که وی نمی‌خواهد در داخل کشور خونریزی باشد و بر اساس دستورات آمریکا کار نمی‌کند و خون شهدا را نمی‌فروشد و از پشت به مقاومت خنجر نخواهد زد.

شیخ نعیم قاسم افزود: منصب ریاست جمهوری جای تسویه حساب‌ها و قلدری و برتری جویی نیست بلکه منصبی برای نجات (کشور) است. ما معیار‌های مورد نظر ریاست جمهوری را انتخاب کرده و مد نظر قرار داده ایم و هرگز به دنبال رویارویی و انتقام جویی نیستیم. ما روز چهارشنبه در جلسه انتخاب رئیس جمهور شرکت می‌کنیم و به وزیر فرنجیه رای خواهیم داد، اما مقدماتی که تا کنون میان طرف‌های سیاسی و قبل از جلسه انتخاب صورت گرفته است؛ راه درست مبتنی بر توافق برای تحقق دستاورد انتخاب رئیس جمهور در موعد مقرر نبوده است. ما خواستار گفتگو در این مورد شده ایم، اما برخی بر ما اشکال گرفته اند که شما چطور دم از گفتگو می‌زنید در حالیکه به حمایت از سلیمان فرنجیه متعهد هستید؟ برادران وقتی ما دور هم جمع می‌شویم و صفات موجود نزد وی (فرنجیه) و معیار‌ها و صفات دیگران را بررسی کنیم می‌بینیم که برخی ویژگی‌ها و صفات با هم مشترکند، اما بیایید ببینیم صفات کدام نامزد بر دیگری می‌چربد و قوی‌تر است. آن‌ها این را نمی‌خواهند و ما نیز می‌گوییم آزاد هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار