شهردار تبریز از احداث ۲۵ مرکز فرهنگی و ورزشی هر کدام به مساحت یک هزار مترمربع در سطح مناطق دهگانه این شهر با اولویت محلات محروم خبر داد.

آقای هوشیار اظهار داشت: شهرداری تبریز در بودجه امسال نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و ورزشی داشته و بر همین اساس ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی و اجرای برنامه‌های مختلف در سطح مناطق دهگانه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای توسعه ورزش همگانی و زیرساخت‌های ورزشی شهر پیش بینی شده است گفت: متاسفانه بسیاری از اماکن ورزشی شهرداری تبریز در سال‌های گذشته متروکه ماندند و برخی تخریب شدند که نوسازی این اماکن ورزشی و تجهیز آن‌ها در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار تبریز اضافه کرد: در کنار این موضوع ورزش مدارس را به صورت جدی پیگیری کرده و هر هفته چندین مدرسه دولتی را مورد بازدید قرار داده و برای نیازسنجی و نصب تجهیزات ورزشی در آن مدارس و مدارس مشابه اقدام می‌کنیم.

وی یادآور شد: اولویت شهرداری تبریز در حوزه ورزش توسعه ورزش همگانی، سلامت عمومی جامعه، شناسایی، پرورش و حمایت از استعداد‌های ورزشی در سطح مناطق دهگانه و معرفی آن‌ها به مجموعه‌های بزرگ است.

آقای هوشیار ورزشگاه یادگار امام (ره) را ظرفیت بی‌نظیر ورزشی در شمال‌غرب معرفی و تاکید کرد: اگر مدیریت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) به شهرداری تبریز واگذار شود به عنوان بسته سرمایه‌گذاری ورزشی در همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری ۲۰۲۳ معرفی و این مجموعه را تبدیل به قطب ورزش منطقه می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.