مسابقات لیگ برتر انتخابی تنیس روی میز هرمزگان که با حضور ۱۰ تیم از هفت شهرستان برگزار شد، در پایان تیم هیات بندرخمیر به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین در این مسابقات تیم هیات بندرعباس مقام دوم را از آن خود کرد و مقام سوم مشترک به تیم‌های خلیج فارس میناب و پدید آوران پارس بندرعباس رسید.

مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان هرمزگان که با حضور تنیسور‌هایی از شهرستان‌های بستک، پارسیان، میناب، رودان، بندرخمیر، بندرعباس و قشم به میزبانی شهرستان بندرعباس، در سالن هیات تنیس روی میز استان برگزار شد.

در مرحله گروهی ۳۲ نفر از ۵۱ نفر بازیکن یاد شده در مرحله بعد به صورت حذفی مبارزه کردند.

در این مسابقات رضا رنگرز، علیرضا قنبری زاده، هومن ساحلی زادگان، صدرا خادم، شایان پیری، کارن دوستی و محمد امین پرخانی توانستند با نمایش چشمگیر، نگاه تماشاگران را به خود معطوف کنند و با بازی‌های بسیار جالب آینده خوبی را نوید دادند.

در پایان این مسابقات «پوریا پیمانه» از بندرعباس عنوان قهرمانی را کسب کرد، «محمدامین پرخانی» از بندرعباس در مکان دوم ایستاد و «رضا رنگرز» از بندرخمیر و «علیرضا قنبری زاده» از رودان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

مقام‌های پنجم تا هشتم را «هومن ساحلی زادگان» و «صدرا خادم» از بندرعباس، «شایان پیری» و «کارن دوستی» از قشم کسب کردند.

حضور بازیکنان خوب، پارسیان و بستک و پیشرفت خیره کننده بازیکنان این هیات‌ها از نکات جالب توجه این دوره از مسابقات بود.

در پایان مسابقات که حضور جمعی از مسوولان ورزشی هرمزگان، برگزار شد از روسای هیات‌های شهرستان‌های استان و همچنین کمیته‌ها با اهدا لوح و هدیه قدردانی شد و با اهدای جام، مدال و جام قهرمانی به تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.