معاون برنامه ریزی فرماندار زرند:

با فروشندگان دوره گرد و متخلف دام برخورد می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار زرند گفت: فروش دام زنده تنها در مرکز فروش دام واقع در جاده اسلام آباد بعد از کشتارگاه مجاز است.

جلسه هماهنگی برنامه های عید سعید قربان با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان ذیربط زرند، در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار زرند گفت: ستاد عید سعید قربان برنامه‌ریزی‌هایی برای ارائه مطلوب خدمات ذبح دام‌های قربانی شهروندان و نذورات خیرین در کشتارگاه صنعتی زرند انجام داده است.

او افزود: بر این اساس، کلیه نیرو‌ها و امکانات کشتارگاه زرند با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله ادارات صمت، مرکز بهداشت، دامپزشکی و شهرداری زرند، میزبان مراجعان و افرادی که قصد قربانی کردن دام را دارند، خواهد بود.

عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار زرند نیز، ضمن بیان اینکه در کشتارگاه زرند بنا به برنامه ریزی ستاد عید قربان، انواع خدمات ذبح بهداشتی از جمله تعرفه کشتارگاه (به غیر از تعرفه ذبح دام از سوی پیمانکاران خصوصی)، بازرسی و بررسی بهداشتی دام ها، بسته بندی و نصب لیبل بهداشتی و تمام مکانیزه و حمل و نقل دام در سطح شهرستان به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود، افزود: فروش دام زنده تنها در مرکز فروش دام واقع در جاده اسلام آباد بعد از کشتارگاه مجاز است و با فروشندگان دوره گرد و متخلف برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار