حمایت ۷۹۹ حامی از ۱۵۶ فرزند معنوی در رامند

رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: در سال گذشته ۷۹۹ حامی با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی از ۱۵۶ فرزند معنوی خود حمایت کردند.

محمد عاملی شالی رئیس کمیته امداد اداره رامند گفت: یکی از طرح‌های با استقبال بالا در کمیته امداد امام خمینی (ره) اکرام ایتام و محسنین است که طی سال گذشته ۷۹۹ حامی برای ۱۲۸ فرزند محسنین و ۲۸ فرزند یتیم بیش از ۸۰۴ میلیون تومان کمک کرده اند.

عاملی شالی بیان کرد: طی سال گذشته مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح‌ها در مجموع بیش از هشت میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند که همه این کمک‌ها برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۲۴۹ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۶۲ میلیون تومان نیز کمک مردمی برای تأمین لوازم ضروری زندگی محرومان بوده است.

وی افزود: مشارکت بیش از ۴۹ میلیون تومانی در طرح شفاء (کمک به درمان نیازمندان)، کمک بیش از ۳۱ میلیون تومانی برای کمک به تأمین جهیزیه (طرح کوثر) و کمک‌های واریزی بیش از ۲۶۴ میلیون تومانی صدقه مردم نیکوکار در دو هزار و ۴۹ صندوق صدقه از دیگر کمک‌های جمع آوری شده است.

عاملی شالی عنوان کرد: طی سال گذشته شاهد کمک‌های مردمی در طرح‌های مختلف بودیم به طوری که بیش از ۲۰۶ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۳۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی، بیش از یک میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان طرح احسان حسینی، بیش از ۲۰۵ میلیون تومان جشن عاطفه‌ها و بیش از ۸۶۹ میلیون تومان جشن نیکوکاری مساعدت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از چهار میلیارد و ۵۶۲ میلیون تومان کمک مردمی در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده که همه این کمک‌ها توسط خود مردم و برای نیازمندان همان مناطق محل فعالیت مراکز نیکوکاری صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره رامند اظهارکرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به صورت حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۴*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان رامند اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار