دعوت فرماندار ملایر از مردم برای شرکت در جشنواره ملی مبل و منبت

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر شهرستان ملایر در آستانه رویدادی بزرگ و ملی است تا از گذرگاه هنر صنعت مبل منبت، بار دیگر شکوه تاریخی‌اش را به تصویر بکشد.

سلمان اسماعیلی گفت: از تمامی گردشگران داخلی و خارجی دعوت کرد تا با سفر به دیار کریمان و حضور در رویداد بزرگ ملی جشنواره مبلمان منبت، ضمن تجربه خریدی مطمئن و استفاده از جاذبه‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، میهمان کهن شهر ملایر باشند.

او با اشاره به پشت سر گذاشتن روز‌های سخت و اقدامات جهادی دولت سیزدهم در مهار همه‌گیری کرونا و طلوع دوباره روز‌های روشن و امیدبخش، گفت: بار دیگر شهر جهانی مبل و منبت ملایر در سال "مهار تورم، رشد تولید" قابی چشم نواز در مسیر تحول و پیشرفت پیش روی خود دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر به تلاش شبانه روزی دولت، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از ماه‌ها پیش برای برگزاری چهارمین جشنواره مبل منبت افزود: چه زیباست وقتی نمایش خیرکننده هنر و فرهنگ ایرانی و اسلامی ملایر در دهه ولایت "عید قربان تا عید غدیر" به روی صحنه می‌رود.

اسمتعیلی این رویداد ملی را فرصتی ناب و کم نظیر برای معرفی هر چه بیشتر جهان شهر ملایر، تثبیت نشان‌های ملی و جهانی، رونق اقتصادی، تقویت گردشگری و ارتقا نشاط اجتماعی خواند و بیان کرد: برگزاری این جشنواره سهم بسزایی در معرفی افتخارات ملی و جهانی و ظرفیت‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی ملایر خواهد داشت و مطمئنا مردمان با فرهنگ ملایر میزبان شایسته‌ای برای میهمانان و گردشگران خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
مبل و صندلی های چوبی بهترین راه کاهش دی اکسید تو کره زمینه
آخرین اخبار