فرمانده انتظامی فهرج:

امنیت خوبی بر فهرج حاکم است

فرمانده انتظامی فهرج گفت: به واسطه تعامل وهماهنگی خوبی که بین مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی فهرج وجود دارد، امنیت خوبی بر این شهرستان حاکم است.

سرهنگ عباس احمدپور در دیدار با رئیس حوزه قضایی این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه، یکی از ارکان مهم نظام اسلامی است و نقش مهمی در ایجاد عدالت و امنیت جامعه ایفا می‌کند و به همین دلیل وظیفه خود می‌دانم که این هفته را به مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی تبریک و به آن‌ها خداقوت بگوییم.

او افزود: به لطف خداوند، تعامل و هماهنگی خوبی بین مجموعه انتظامی و دستگاه قضایی فهرج وجود دارد و نتیجه این تعاملات، امنیتی است که در شهرستان حاکم و مردم از آن بهره‌مند هستند.

امیر حسین بهجتی رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج هم نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تبریک انتصاب فرمانده جدید انتظامی فهرج گفت: نیروی انتظامی بازوی توانمند دستگاه قضایی است و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل مجموعه انتظامی امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کنیم.

او با بیان اینکه شهرستان فهرج پیشانی استان کرمان و همجوار با استان مرزی سیستان و بلوچستان است، افزود: نیروی انتظامی در شهرستان فهرج بایستی از هر لحاظ تامین، تقویت و حمایت شود.

بهجتی با اعلام اینکه دستگاه قضایی با قدرت از نیروی انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، تصریح کرد: یکی از نهاد‌هایی که شبانه روز و بی‌وقفه تلاش می‌کند مجموعه انتظامی است و این عملکرد جای قدردانی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار