اهدای۱۵۴ قطعه زمین رایگان به مازندرانی‌های دارای سه فرزند

یکصد و پنجاه قطعه زمین رایگان امروز در مراسمی به خانواده‌های مازندرانی دارای سه فرزند و بیشتر اهدا شد

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خانوار‌هایی که فرزند سوم آن‌ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ متولد شدند می‌توانند از مزایای مندرج در این قانون از جمله زمین رایگان برای ساخت مسکن بهره‌مند شوند.

امروز در مراسمی اسناد ۱۵۴ قطعه زمین رایگان در راستای اجرای این قانون به مازندرانی‌هایی مشمول این قانون اهدا و سند زمین به صورت سه دانگ سه دانگ به نام زن و شوهر صادر شد.

علی دیوسالار مدیر کل راه و شهر سازی مازندران با بیان اینکه یکهزار و ۱۳۰ مازندرانی تاکنون در سامانه اجرای واگذاری زمین رایگان ثبت نام کرده اند، گفت: به افراد مشمول این طرح پس از راستی آزمایی زمین رایگان اهدا می‌شود.

او ادامه داد: اسناد ۱۵۴ قطعه زمین رایگان به ارزش بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان به مازندرانی‌هایی که فرزند سوم آن‌ها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده و در سامانه نام نویسی کرده بودند امروز اهدا شد.

مدیر کل راه و شهر سازی مازندران با بیان اینکه تهیه زمین برای یکهزار مازندرانی واجد شرایط در دست بررسی است از همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت قدردانی کرد و گفت: آمادگی واگذاری زمین در استان به خانواده‌های مشمول این طرح وجود دارد.

دیوسالار افزود: واگذاری زمین به خانواده های مشمول این طرح  به گونه ای است که قابلیت ساخت و ساز داشته باشد.

بر اساس قانون زمین یا واحد مسکونی شامل خانواده‌هایی با بیش از سه فرزند با سابقه زندگی در شهر محل تقاضا در صورتی که نرخ باروری آن شهر کمتر از ۲.۵ باشد واگذار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۲
ما که ۴ فرزند داریم که چیزی به ما نرسید
آخرین اخبار