معرفی۸۱۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از آغاز امسال ۸۱۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد به ۱۵۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

 نخعی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۵۳۳ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اشتغالزایی در خراسان جنوبی ابلاغ شده که از این رقم ۲۸۰ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است.

 او با بیان اینکه این اعتبارات باید تا پایان سال جذب و به متقاضیان پرداخت شود، گفت: این اعتبار برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان زیرپوشش این نهاد و متقاضیان اشتغال در ۵ دهک اول هزینه می‌شود.

نخعی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان متعهد شده امسال ۷ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی امسال ایجاد کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی  بیان کرد: از آغاز امسال ۸۱۲ متقاضی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌ها معرفی شدند که از این تعداد به ۱۵۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سقف پرداخت تسهیلات اشتغال را ۱۰۰ میلیون تومان با نرخ سود قرض الحسنه و بازپرداخت بلند مدت ۷ ساله اعلام کرد.

به گفته او این تسهیلات در بخش‌های مختلف صنفی، خدماتی و صنایع دستی پرداخت شده است.

نخعی تاکید کرد: این نهاد با هدف توانمندسازی و افزایش درآمد افراد کم بضاعت علاوه بر مددجویان زیرپوشش، به ۵ دهک اول جامعه نیز تسهیلات اشتغال پرداخت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار