شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، اعلام کرد که این اقدامات نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد.

   شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان، اعلام کرد که این اقدامات نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ/ آل عمران ۱۶۹

  امروز در شرایطی قرار داریم که درخت تنومند انقلاب اسلامی به لطف رهبری حکمیانه مقام معظم رهبری، استوارتر از گذشته ایستاده و جمهوری اسلامی ایران در کنار وحدت تمام اقوام با قدرت رو به جلو حرکت میکند، دشمنان کور دل این مرز و بوم راهی جز اقدامات بزدلانه و وحشیانه ندارند تا شاید به همت این ملت و وحدت این مردم ضربه بزنند.

  برگزاری جشن باشکوه عید سعید غدیر خم و حضور پرشور مردم ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان که نشانی از وحدت و برادری مردمان این استان است، امسال به خاری دردناک در چشم دشمنان ایران و اسلام و اذناب آن‌ها تبدیل شده است.

  دشمن بعد شکست مفتضحانه در اغتشاشات سال گذشته و خصوصا اتفاقات مهرماه در زاهدان و به بن‌بست رسیدن راهکار‌ها و راهبردهایش، مستأصل شده، لذا دست به کار‌های سخیف می‌زند تا مردم را بترساند و شیرینی این عید مبارک را به دهان مردم تلخ نماید.

  حادثه تروریستی ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ و حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان، که با شهادت ستوان علی کیخا و سرباز وظیفه مبین رشیدی همراه بود و کام مردم عزیزمان را تلخ و احساساتشان را جریحه دار کرد، اما این اقدامات نشان از عجز و ناتوانی و سستی دشمنان این مرز و بوم دارد که هنوز نمی‌دانند این کشور بر مبنای چه ارزش‌ها و از خودگذشتگی‌هایی استوار است.

  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان، ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان، شهادت مدافعان امنیت این مرز و بوم را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار شهدا و مردم استوار ایران علی الخصوص مردمان مومن و انقلابی و نجیب استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی، تسلیت و تبریک عرض می‌کند و از خدای منان علو درجات را برای ایشان مسالت دارد.

وَ انْتَصَرُوا مِنْ بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ/ شعرا ۲۲۷
و مومنان به هنگامى که مورد ستم واقع شوند به دفاع از خویشتن برمى‌خیزند و ظالمان به زودى خواهند دانست که بازگشت‌شان به کجاست!

  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار