۷۴۴ حامی جدید در پویش "به عشق علی (ع) " در طرح اکرام ایتام و محسنین در مازندران جذب شد.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: هدف از طرح اکرام ایتام و محسنین، تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی و ترویج سنت حسنه احسان به ایتام است که در همین راستا پویش " به عشق علی (ع) " در جهت ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین در این ایام در استان برگزار شد.

او افزود: امسال در این ایام تعداد ۷۴۴حامی جدید درپویش "به عشق علی (ع) " در طرح اکرام ایتام و محسنین جذب شدند که نسبت به همین ایام در سال گذشته بیش از ۶ برابر رشد داشته است.

معافی با بیان اینکه هم اکنون ۵۲ هزار و ۳۰۰ حامی نیکوکار در طرح اکرام ایتام از فرزندان یتیم و محسنین حمایت‌های مادی و معنوی دارند، گفت: ۱۳ هزار و ۲۴۷ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد مازندران می‌باشند که از این تعداد ۲۶۶۸ فرزند یتیم و ۱۰۵۷۹ فرزند محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با قدردانی از همراهی وکمک‌های خیرین و حامیان برای رفع مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین، افزود: طی سه ماهه نخست امسال خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس Ekram.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار