صرف ۱۲ میلیارد تومان اعتبار جهت احداث محور کیان به طاقانک

رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی جهت ساخت این محور هزینه شده است.

فیروز خدادوستان رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره‌کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: تأمین اعتبار پروژه احداث باند دوم محور کیان به طاقانک از محل اعتبارات استانی است و تکمیل آن نیازمند ۴۵ میلیارد تومان اعتبار می‌باشد.

وی با اشاره به جزئیات احداث این محور، اظهار کرد: مسیر کیان به طاقانک دارای ۶ کیلومتر طول می‌باشد و عملیات احداث باند دوم آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است.

رئیس اداره برنامه‌ریزی و بودجه اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پروژه احداث باند دوم محور کیان به طاقانک ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تاکنون اعتباری بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان جهت ساخت این محور هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


خدادوستان ادامه داد: درحال حاضر دو پیمانکار جهت تکمیل پروژه احداث باند دوم محور کیان به طاقانک در دو حوزه زیرسازی و احداث پل همچنین اجرای آسفالت مشغول فعالیت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درصورتی که اعتبار موردنیاز جهت تکمیل این پروژه تخصیص پیدا کند، در هفته دولت اتمام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.