جاده شهید کلانتری ارومیه چراغانی شد

مدیرعامل شرکت برق آذربایجان غربی گفت: ۱۴ کیلومتر از جاده شهید کلانتری ارومیه چراغانی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم و تکمیل پروژه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری ضمن تیرگذاری، ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان احداث شد.

طاهر کیامهر ادامه داد: نصب ۱۷۶ پایه چراغ روشنایی و ۲۱ دستگاه ترانس و تابلو از دیگر اقداماتی است که در جهت انجام این پروژه صورت گرفته است.

پروژه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری که از دغدغه‌های مردم شریف استان آذربایجان غربی بود با دستور استاندار و با تخصیص بودجه از محل اعتبارات عمرانی بر عهده شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی واگذار گردید و این پروژه در مدت زمان تعیین شده با تلاش شبانه روزی تلاشگران صنعت برق استان به زودی به سرانجام رسیده و تقدیم مردم شریف استان می گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۳۰ تير ۱۴۰۲
سلام، ممنون از زحمات مسعولین،ای کاش مسعولین و نمایندگان عزیز شهرمون یک نظر لطفی هم به وضعیت آسفالت و چراغانی جاده توریستی و سرسبز چی چست (جاده دریا) داشته باشن چون چندین ساله هم نیاز به ترمیم آسفالت و روشنایی داره
United States of America
Sali
۱۶:۳۵ ۲۹ تير ۱۴۰۲
زحمت نکشید چرا اخه میخواید مثل جاده نازلو خاموش نگهداری کنید الان چند ساله جاده نازلو خاموشه
Japan
کاش میشد کنار گذر ابوذر رو نیاز به توسعه شبکه گاز دارد اصلاح می کردن ما هم از این مزایا استفاده می کردیم
۰۲:۱۰ ۲۹ تير ۱۴۰۲
مسکن ما درست روبروی شهید کلانتری سی سال هست بدون انشعاب گاز با هزاران مصیبت زندگی می کنیم کاش مسولین شرایط ما رو درک می کردن دو تا خانواده زندگی می کنیم بچه کوچیک داریم بخدا زمستان سختی رو می گذرانیم از مسولین خواهش می کنم رسیدگی کنید