تحلیلگر بازار سرمایه گفت: گزارش‌های خوب شرکت‌های مختلف ادامه دارد، تا سهامداران بتوانند براساس وضعیت عملکرد آن‌ها در فصل بهار تصمیم گیری کنند.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار این هفته با شروع فشار فروش روی بازار و صف فروش شدن بسیاری از نماد‌ها در اوایل هفته، خروج پول حقیقی و ارزش معاملات پایین آن هم در اوج اتمام فصل مجامع همراه بود. در این موج منفی دیگر تک سهم‌ها هم نتوانستند مقاومت کنند و متاسفانه شاهد کاهش عجیب قیمت سهام بدون توجه به گزارشات شرکت‌ها بودیم.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اما اواسط هفته خرید‌های سنگین حقوقی‌ها در تقریبا یک هفته کاری گذشته بالاخره تسلیم شدن فروشندگان را به همراه داشت و با رنج‌های مثبت باعث افزایش تقاضا و ارزش معاملات شد. دیدگاه‌های مختلف نسبت به روند کوتاه مدت شاخص باعث افزایش نوسان گیری و هیجان در سمت عرضه شده است.

او می‌گوید: منتهی در اواخر بازار چهارشنبه با انتشار خبر مخالفت کمیسیون اقتصادی دولت با تغییر در نرخ گاز برای سال ۱۴۰۲ و همچنین مخالفت با فرمول پیشنهادی برای برنامه‌ی هفتم مجدد شاهد افزایش هیجان سمت عرضه و متاسفانه رنج منفی بودیم، بدون توجه به اینکه شرکت یا سهم مربوطه ارتباطی به داستان داشته باشد یا نه!

او می‌گوید: گزارش‌های خوب شرکت‌های مختلف ادامه دارد، تا سهامداران بتوانند براساس وضعیت عملکرد آنها  در فصل بهار تصمیم گیری نمایند. شرکت ها‌ی با روند فروش و سود خوب در محدوده‌ای هستند که خرید آن‌ها در میان مدت می‌تواند بازده قابل توجه داشته باشد. بازار در جایی است که حد ضرر و حد سود‌ها را فعال ساخته است و شاهد تصمیم گیری‌های کوتاه مدت هیجانی خواهیم بود.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار