در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا - اردن امیرحسین علیزاده در وزن ۸۶ کیلوگرم و حسن محمد آقایی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسیدند

مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از عصر امروز در شهر امان اردن در حال برگزاری است.

 


در وزن ۸۶ کیلوگرم امیرحسین علیزاده در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر کوتا ماسودا از ژاپن را از پیش رو برداشت و در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر امانگالی کالدیبک از قزاقستان را مغلوب کرد. علیزاده در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۶ بر ۴ اسکندربک تاجیبایف از ازبکستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مقابل موکول داهیا از هند مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین محمدآقایی در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ سئونگ مین پارک از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ باتبایار باتسوخ از مغولستان را از پیش رو برداشت و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۱ بر ۴ برابر محمددین عبداله یف از تاجیکستان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محمدآقایی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب یرخان بکسلطان اف از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید.

برچسب ها: کشتی ، قهرمانی آسیا ، نقره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار