کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: پدیده غالب جوی این استان تا روزهای پایانی هفته وزش باد نسبتا شدید به خصوص در بعدازظهرهاست.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف و در برخی مناطق ابری است و تا روز سه شنبه هفته جاری رطوبت موجود در هوا بالاست که این امر موجب بارشهایی در برخی مناطق استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه شرایط جوی در استان پایدار است، اظهار کرد: به لحاظ دمایی نیز نوسانات چشمگیری رخ نخواهد داد و همچنان هوای گرمی در استان حاکم است.

سلطانی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته سلطانیه با ۱۵ درجه سانتیگراد خنکترین و زرین رود با ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان زنجان بودند.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۳ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۶ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۹ و ۳۶ درجه، خرمدره ۲۱ و ۳۵ درجه، آببر ۲۲ و ۳۶ درجه، سلطانیه ۲۴ و ۳۵ درجه، قیدار ۱۴ و ۳۵ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۴۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.