رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: همزمان با روز یوم‌العباس ( هشتم محرم) و یوم الزینب (یازدهم محرم) استفاده از اتوبوس‌های ملکی شهرداری زنجان رایگان خواهد بود.

داوود نوری رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: شهرداری زنجان ۴۶ اتوبوس ملکی دارد که در ۲ روز اعلام شده خدمت‌رسانی از سوی آنها رایگان خواهد بود.

وی اظهار داشت: خدمت‌‎رسانی اتوبوس‌های شهرداری در ایام محرم ویژه بوده و بر همین اساس روز برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی نیز خدمت‌رسانی به صورت رایگان انجام شد.

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری زنجان همچنین در ارتباط با فعالیت اتوبوس‌ها در روزهای تاسوعا و عاشورا خاطرنشان کرد: طی این ۲ روز ناوگان حمل و نقل عمومی تعطیل است اما در صورت نیاز هماهنگی برای فعالیت در این روزها هم انجام می‌شود.

نوری با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته اقدامات مناسبی در راستای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است، اضافه کرد: با اضافه شدن اتوبوس‌، مینی‌بوس و ون‌ها تلاش داریم تا ضمن خدمات‌رسانی بهتر آن را به استاندارد برسانیم.

سعید نجفی رئیس کمسیون حمل و نقل شورای شهر زنجان نیز با اشاره به ارائه لایحه این موضوع به شورا گفت: پس از تایید شورای شهر در جلسه رسمی و تاییدیه هیأت تطبیق این کار انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.