زنجان به عنوان سومین استان خنک کشور ثبت شد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با ۱۵ درجه سانتیگراد به عنوان سومین استان سرد کشور ثبت شد.

مرتضی قدیمی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر با افزایش پوشش ابر و در برخی نقاط با احتمال گبار پراکنده باران و رعد و برق مواجه خواهد شد.

وی یادآور شد: هواشناسی استان در حال صدور هشدار سطح زرد به جهت بارش های پراکنده و احتمال آبگرفتگی معابر به خصوص در شهرستان ماهنشان است.

قدیمی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته شهر سلطانیه با ۱۴ دجه سانتیگراد خنکترین و شهر حلب با ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان زنجان بودند.

وی دمای فعلی هوای زنجان را ۲۱ درجه سانتیگراد ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه کاهش یافته است.

قدیمی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۵ و ۳۲ درجه، ابهر ۱۶ و ۳۳ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۳ درجه، آببر ۲۳ و ۳۳ درجه، سلطانیه ۱۴ و ۳۲ درجه، قیدار ۱۵ و ۳۳ درجه و ماهنشان ۱۹ و ۳۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: هواشناسی ، دمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.