بکارگیری ۱۸۰۰ تن آسفالت برای لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: با استفاده از هزار و ۸۰۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری شده است.

مهدی آزاد در بازدید از محور اردبیل آستارا با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران ۸۴ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند افزود: در این مدت ۱۶۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاژ شده است.

او با اشاره به اینکه در ۴ ماهه گذشته تیر‌های روشنایی شهرستان نمین با استفاده از ۱۱۵ مورد دپوی خاکریز ایمن سازی شده اند تصریح کرد:در مدت یاد شده راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۳۰ مورد استوانه ایمنی نصب کرده اند.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود: تاکنون با حضور ۱۵۰ مورد گشت حریم در راه‌ها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۲۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده، ۲۹ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ ۱۴ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم اقدام شده است.

آزاد جابجایی ۴۱۷ هزار و ۲۵۴ تن کالا را توسط ۲۴ شرکت حمل ونقل از این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: در ۴ ماهه گذشته ۱۷ هزار و ۲۱۳ برگ بارنامه نیز در شهرستان نمین صادر شده است.

او در مدت یاد شده از جابجایی ۴ هزار و ۳۸۸ نفر مسافر از این شهرستان خبرداد و خاطرنشان شد:۲ شرکت حمل ونقل مسافری در شهرستان نمین در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین اصلاح و بازسازی ۴۰ شاخه گاردریل، رنگ آمیزی ۳۶۰ متر مربع سرعت کاهها، جمع آوری و بازسازی ۸۵ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۱۶۵۰ عدد تابلو، انجام ۷۰ کامیون ریزش برداری، پاکسازی ۶۰ کیلو متر زباله، حمل ۴۸۰ کامیون مصالح، انجام ۸۰۰ کیلومترباند برف روبی و ۳۰۰ تن نمک پاشی را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد گفت: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلومتر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.