مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری سمنان گفت: بودجه شهرداری‌های استان برای سال ۱۴۰۲ با افزایش چشمگیر ۵۴ درصدی ۲۷ هزار میلیارد ریال است.

همت هادیان مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری سمنان گفت: کل بودجه شهرداری‌های استان سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال بود که ۱۸ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال تحقق یافت و در سال ۱۴۰۲ با رشد چشمگیر ۵۴ درصدی، بودجه شهرداری‌های استان ۲۷ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال اعلام شد.

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری سمنان گفت: سال گذشته از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و دیگر کمک‌های دولتی، ۱۰ هزار میلیارد ریال به حساب شهرداری‌های استان واریز شد.

هادیان ادامه داد: بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری دامغان یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال بود که یک هزارو ۶۰۰ میلیارد ریال محقق شد و ۵۴ درصد از تحقق بودجه کمک از سوی دولت بود.

وی بیان کرد: کمک دولت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده، رقم قابل توجهی است که انتظار می‌رود تا حداقل ۶۰ درصد از این اعتبارات تخصیص یابد و در طرح‌های عمرانی هزینه شود.

هادیان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر دامغان برای سال ۱۴۰۲، مبلغ ۲ هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب کرده است که امیدواریم به صورت کامل محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.