تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از ولایت/ جهل، وسیله دشمن برای ضربه زدن است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: دشمن سعی می‌کند با استفاده از جهل برخی ها، مردم را که سرمایه اصلی نظام هستند از ولایت جدا کند که باید هوشیار بود.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه جریان عاشورا و مصیبت وارده شده بر اهل بیت علیهم السلام مانند خورشید جریان دشمن شناسی را روشن کرد گفت: دشمن همواره تلاش کرده تا با تکیه بر جهل مردم اهداف خود را پیش ببرد که راه مقابله با ترفند دشمن، شناخت کافی از اوست.

او افزود: دشمن تلاش می‌کند بزرگترین ارکان جامعه اسلامی را که مردم هستند از ولایت جدا کند و ما باید دشمن را به خوبی بشناسیم و جریان دشمن‌شناسی به اوج برسد.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: در مقابل دشمن، ائمه اطهار علیهم السلام همواره جریان شناسی و دشمن شناسی را متذکر شده‌اند و در این راه، ولایت پذیری و ولایتمداری نقطه مشترک همه امامان معصوم بوده است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به حضور فعال دشمن در اتاق فکر برای ضربه زدن به حاکمیت‌های اسلامی بیان کرد: مهم‌ترین راهبرد دشمن در این زمینه تخریب جایگاه رهبران اسلامی با از بین بردن رابطه بین رهبری و ملت است.


بیشتر بخوانید


او دروغگویی را مهم‌ترین ابزار تخریب رهبر جامعه توسط دشمن عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با استفاده از جهل برخی افراد جامعه، به دنبال پیاده کردن شکاف و فاصله بین رهبری و جامعه است که در این شرایط قرآن بهترین راه حل برای مقابله با توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام رحیم آبادی عنوان کرد با وجود تمام تلاش‌ها و هزینه‌های دشمن، امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های دشمن و در رأس آن‌ها اسرائیل که در سراشیبی شدید نابودی قرار گرفته است، به گوش می‌رسد.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین با اشاره به روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در جنگ بزرگ رسانه‌ای، باید تفکر امید به آینده قطعی اسلام ناب را منتشر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.