نیروهای جذب شده در بسیاری از شهرداری‌های لرستان فاقد تخصص هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بیشتر نیرو‌های جذب شده در شهرداری‌های استان دارای تخصص لازم نیستند و این موضوع تبدیل به چالش شده است.

احمدرضا دالوند در جلسه با شهردار شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر لرستان افزود: شهرداری‌های استان باید تمرکز خود را یر افزایش کیفیت خدمات متمرکز کنند و نیروی استخدامی جدید نداشته باشند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های نهفته‌ای در شهر‌های استان وجود دارد که می‌توان با شناسایی و استفاده از آن‌ها به درآمد پایدار رسید علاوه بر این، شهرداران باید پر جذب اعتبارات برنامه‌ریزی داشته باشند و تحولی در مناطق خود ایجاد کنند.

وی خدمات رسانی به مردم شهر‌های کم جمعیت را آسان‌تر دانست و عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود در راستای ارتقای کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان، کاهش هزینه‌ها و سرعت‌بخشی به روند اجرایی امور، خدمات شهری برون‌سپاری شود.

دالوند خاطرنشان کرد: ارائه خدمات الکترونیکی به منظور آسایش و رفع مشکلات مردم، یکی از موضوعات مهم است که شهرداران باید هرچه سریع‌تر در این راستا اقدام کنند همچنین پروژه نصب اِلمان شهدا در شهر‌های استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد.

۲۴ شهرداری لرستان در شهر‌های با جمعیت زیر ۱۰ هزار نفر، سه شهرداری بین ۱۰ تا ۵۰ هزار و ۶ شهرداری در شهر‌های بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت استان فعال هستند که طی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر به شهر تبدیل شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.