پویش مرهم زائر در ۲۲ پایگاه هلال احمر مازندران

شعب ۲۲ گانه جمعیت هلال احمر مازندران برای جمع آوری تجهیزات پزشکی و کمک‌های دارویی در قالب پویش مرهم زائر آمادگی دارند

دکتر معین مهدی لموکی معا‌ون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه پویش مرهم زائر دو با هدف جمع آوری تجهیزات پزشکی و کمک‌های دارویی برای پیاده روی اربعین آغاز شده است، گفت: شعب ۲۲ گانه جمعیت هلال احمر مازندران در ساعات اداری آمادگی جمع آوری تجهیزات پزشکی و کمک‌های دارویی دارد.

او افزود: پوشش امدادی و همه جانبه راهپیمایی اربعین حسینی امسال به جمعیت هلال احمر واگذار شده است و هلال احمر استان نیز در این راستا با راه اندازی پوش مرهم زائر ۲ در صدد است تا با کمک خیران، بخشی از نیاز دارویی این مراسم را تامین کند.

معا‌ون داوطلبان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه دارو‌ها با بسته بندی اولیه کارخانه باید باشند، ادامه داد: دارو‌های دارای شرایط نگهداری در یخچال، فرآورده‌های دارویی مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و شیاف‌ها که بسته بندی آن‌ها باز شده باشد و دارویی که به صورت فله‌ای هستند شامل این طرح نمی‌شوند.

دکتر معین مهدی لموکی گفت: برخی تجهزات پزشکی مانند ویلچر، واکر و عصا نیز شامل این طرح می‌شوند که مردم می‌توانند آن را به پایگاه‌های هلال احمر اهدا کنند.

او افزود: افراد و خیرانی که امسال توانایی حضور در پیاده‌روی اربعین را ندارند، می‌توانند از طریق مشارکت مالی در طرح خیرخواهانه پویش مرهم زائر ۲ در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

معا‌ون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مازندران گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی یا یا کد دستوری#۳*۱۱۲* به هر مبلغی که تمایل دارند واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار