اتمام عملیات آبرسانی ۱۰ روستای بخش سرداران تا دهه فجر

استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیات آبرسانی به ۱۰ روستای بخش سرداران در دهه فجر به اتمام می‌رسد و عملیات آبرسانی ۲۱ روستا هم تا هفته دولت ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

 قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه سفر به بخش سرداران گفت: سه حلقه چاه در بخش سرداران حفر می‌شود تا روستا‌های زیر پوشش این بخش، از آب آشامیدنی برخوردار شوند.

او با بیان اینکه موضوع ارتقاء بخش از مطالبات مردم این منطقه است که با پیگیری‌های نماینده مردم نهبندان و سربیشه در وزارت کشور؛ نمایندگان تقسیمات کشوری بازدیدی از منطقه انجام دادند افزود: روستای دهک به شهر دهک ارتقاء خواهد یافت، اما برای اعلام رسمی این خبر خوش، مردم باید چند ماهی صبر کنند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم گلایه‌مند بودند که دستگاه‌های دولتی، نمایندگی مستقری در بخش سرداران ندارند، لذا مصوب شد مدیران دستگاه‌ها هفته‌ای دو روز در این بخش مستقر شوند.

او اظهار کرد: راهدارخانه اول روستا فعال نیست و مصوب شد که این محل تکمیل و تجهیز شود.

قناعت سفر به بخش‌ها را رویکرد جدید سفر‌های خود اعلام کرد و افزود: با کمک فرماندار، نماینده مردم در مجلس و بخشداران، مشکلات منطقه و بخش از قبل احصا و پس ازبررسی کارشناسان، مصوبات نهایی می‌شود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس هم در حاشیه شورای اداری بخش سرداران نهبندان گفت: حضور مسئولان در بین مردم امیدوار کننده است.

 نخعی با بیان اینکه حوزه‌های آب و جاده‌های ارتباطی  از درخواست‌های مردم این بخش است که رسیدگی به این دو بخش تحول ایجاد خواهد کرد افزود: استقرار ادارات و نمایندگی‌های ادارات در دهک مرکز بخش سرداران از تصمیمات مهم در شورای اداری این بخش بود.

او روکش آسفالت محور‌های روستایی این بخش را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: پراکندگی جمعیت در این بخش زیاد است که  توجه به این موضوع رفت و آمد مردم را تسهیل خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار