رتبه بندی شهرستان‌های استان یزد بر اساس معدل امتحانات نهایی

مدیرکل اداره آموزش وپرورش استان یزد از رتبه بندی شهرستان‌های استان یزد بر اساس معدل امتحانات نهایی ۱۴۰۲ خبر داد.

رحیمی نژاد مدیر کل اداره آموزش وپرورش استان یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید اداره آموزش و پرورش بهاباد همچنین از راه اندازی ۴ هنرستان مهارت و کار آموزی در سطح استان یزد خبر داد و با اشاره به اینکه پرورش نیروی فنی آماده به کار، مهمترین هدف راه اندازی هنرستان‌های مهارت است گفت: درسال جدید ۴ هنرستان جوار کارخانه‌ای با عنوان مهارت آموزی در استان یزد راه اندازی می‌شود. 

او با بیان اینکه راه اندازی هنرستان‌های مهارت باعث می‌شود تا دانش آموزان از همان بدو تحصیل در کنار دانشی که فرا می‌گیرند، با مهارت آموزی در محیط‌های فنی، مشغول به کار شوند افزود: به زودی هنرستان شبانه روزی چادرملوی اردکان هم آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به رتبه بندی شهرستان‌های استان یزد بر اساس معدل امتحانات نهایی ۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: شهرستان بهاباد بعد از ناحیه یک یزد و میبد، رتبه سوم را در استان به خود اختصاص داده که تمام این‌ها مرهون زحمات همکاران و معلمان است.

در این مراسم از خدمات ۴ ساله حسن رزاقی وسرپرستی خواجه رحیمی قدردانی و علیرضا قطب الدینی به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش بهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۹ ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
پس مهریز کجاست؟