انجمن اولیا و مربیان ۶ مدرسه سبزوار رتبه برتر کشوری شدند

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: انجمن اولیا و مربیان ۶ مدرسه سبزوار در سطح کشور، ۱۲ مدرسه در استان خراسان رضوی و ۱۰ مدرسه در سطح منطقه برتر شناخته شدند.

ولی‌الله حسینی مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: آموزش و پرورش و مدرس، نقطه آغازین جهاد تبیین در برابر هجمه فرهنگی دشمنان هستند که در کنار دانش آموزان، اولیا نیز باید توانمند شوند.

او افزود: طرح جهاد تبیین همزمان با سال تحصیلی جدید به منظور تقویت ارزش‌های اسلامی در دانش آموزان و آگاهی بخشی به اولیا در سطح مدارس شهرستان سبزوار به اجرا درمی‌آید.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار ادامه داد: طی سال تحصیلی گذشته ۵۰۰ نشست با موضوع جهاد تبیین در سطح مدارس شهرستان سبزوار با بهره گیری از استادان و مربیان مجرب برگزار شد و در این زمینه آموزش و پرورش آمادگی برپایی این نشست‌ها را در سطح وسیع‌تر و برای دیگر نهاد‌ها نیز دارد.

حسینی بیان کرد: همچنین با رویکرد مدرسه تحول گرا و به منظور تداوم جهاد تبیین برای سال تحصیلی جدید نیز مدارس شهرستان قطب بندی شده است تا با هماهنگی مدیران، آموزش‌های جهاد تبیین با دیدگاه آموزش خانواده و در ابعاد فرهنگی، پرورشی و سبک زندگی برگزار شود.

او با بیان اینکه خانواده‌ها نقشی محوری در تربیت فرزندان دارند، تصریح کرد: یکی از رویکرد‌ها در نهاد آموزش و پرورش، تقویت جایگاه انجمن و اولیا در مدارس است چرا که همراهی خانواده‌ها در پیشبرد اهداف مدرسه نقشی اثرگذار دارد.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار تاکید کرد: پیشرفت همه جانبه و تحقق اهداف آموزش و پرورش نیازمند همراهی اولیا است و یکی از معیار‌ها در ارزیابی یک مدرسه خوب نقش و همراهی انجمن اولیا و مربیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار