امام جمعه موقت بیرجند با امانت گرفتن از سخنان رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران به قله نزدیک شده و باید به مسئولین اعتماد کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و ایام اربعین گفت: حادثه عاشورا و اسارت اهل بیت برای رهایی بندگان از جهل و ظلم بود.

او افزود: امیدواریم خداوند توفیق شناخت حسین زمان ولی فقیه را به همه ما عنایت کند.

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه  دشمن با شایعه پراکنی، ایجاد بدبینی و تلاش برای براندازی همچون تفکر شامیان، عاشورا را رقم می‌زند، عنوان کرد: امروز هم دشمنان ما، این خبیث‌های پلید آخر الزمانی در پی این هستند تا همچون همکیشانشان، انقلاب حسینی ما را با کم توجهی به  ولی فقیه به فروپاشی بکشانند، اما با آگاهی ملت و بصیرت از سر معرفت چنین چیزی اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فرمایشات دیروز رهبری بیان کرد: حاکمیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران و مقابله با دولت‌های متخاصم و پیمان شکن می‌طلبد که با پاسداری نیرو‌های سپاه و بسیج از این حرم محافظت کنیم.

او با امانت گرفتن از صحبت‌های رهبری گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشران حرکت مقاومت است و به قله نزدیک شده و امروز روز شوق و حرکت است و باید به مسئولین اعتماد کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به ۲۸ مرداد سالروز کودتای ننگین، نزدیکی به روز مسجد، روز صنعت دفاعی و روز پزشک از مناسبت‌های هفته پیش رو یاد کرد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: زمانی ما هیچ تجهیزات نظامی نداشتیم، اما اکنون در عرصه پیشرفت‌های نظامی و دفاعی حرف اول را در منطقه میزنیم و دشمن را مبهوت خود کرده ایم.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.