کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه حرفه‌ای به نیاز‌های افراد با میزان ریسک پذیری بالا پاسخ خواهد داد.

آسایش گفت: به طوری کلی در بازار‌های مالی همواره هر فردی بازده بالاتری بخواهد باید میزان ریسک پذیری بیشتری داشته باشد که خود این موضوع احتمال رخ داد خطا و شکست را هم افزایش می‌دهد بنابر این سرمایه‌گذاری در چنین بازار‌هایی پر ریسک بوده و افزاد باید آگاهی کامل از تمام جوانب لازم را داشته باشند.

او در ادامه بیان کرد: بازار حرفه‌ای بازار سرمایه بخشی است که بناست ابزار‌های پر ریسک در آن مورد استفاده و معامله قرار گیرند پس بنابر این افراد قبل از ورود و اقدام در آن باید یک بیانیه ریسک را امضاء کنند.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، بازار سرمایه کشور ما در مقایسه با سایر کشور‌ها نوپاست و عمق بخشی به این بازار بسیار حس می‌شود ایجاد بازار سرمایه حرفه‌ای نیز یکی از راه‌های عمق بخشی به این بازار است. همچنین ایجاد بازار سرمایه حرفه‌ای سبب ایجاد تنوع در سرمایه گذاری می‌شود و تنوع سرمایه‌گذاری باعث بهبود در فرآیند تولید و تامین مالی خواهد شد و در کل با بهبود تولید ناخالصی کشور همراه می شود.

او افزود: بازار سرمایه حرفه‌ای به نیاز افراد با میزان ریسک پذیری بالاتر پاسخ می‌دهد و می‌توان نقدینگی این افراد را هم جذب بازار سرمایه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار