نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم با شعار «با هم ساختیم» در خراسان رضوی روز سه‌شنبه همزمان با فرا رسیدن هفته دولت در عرصه میدان شهدای مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه دستاورد‌های هفته دولت در قالب ۴۸ غرفه و به میزبانی مدیران کل و مسوولان استان خراسان رضوی از ساعت ۱۰ تا ۱۹ طی روز‌های ۳۱ مرداد و یکم شهریور ماه در ساختمان شمس شهرداری مشهد دایر است.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما مدیون مردم که همیشه در صحنه بوده، هستیم و بیشتر از این‌ها باید به این مردم خدمت کنیم.

یعقوبعلی نظری افزود: رویکرد اصلی افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های دولت این است که مدیران ارشد هر دستگاه حضور پیدا کنند و با مردم مستقیما مواجه شوند و مشکلات را برطرف و در عین حال گزارش کار اقدامات خود را نیز ارائه دهند.



وی ادامه داد: مدیران استان خراسان رضوی همچنین در این نمایشگاه با ارتباط مستقیم مردمی، کمی و کاستی‌ها را مطلع می‌شوند تا آن‌ها را برطرف کنند.

نمایشگاه دستاورد‌های دولت در خراسان رضوی با عنوان «مردم بدون واسطه» و با شعار "با هم ساختیم"، روایتگر خدمات دولت مردمی در قالب بروشور، تیزر و خبر در حوزه‌های مختلف است، در چارچوب برنامه ریزی‌های صورت گرفته مدیران دستگاه‌ها به صورت رودررو پاسخگوی رسانه‌ها و مردم در خصوص فعالیت‌های خود طی ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در غرفه‌های این نمایشگاه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.