استاندار خوزستان گفت: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می‌آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

 علی اکبر حسینی محراب،  استاندار خوزستان گفت: هفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگارگذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می‌ماند.

او می‌گوید: در هفته دولت از واژه‌های تاثیرگذار، کار‌های جدید و نواستفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

حسینی محراب ادامه داد: از مطرح کردن مقامات و مسئولان بپرهیزید، این دولت متعلق به مردم است و بگذارید که مردم در کار‌ها دخیل باشند.

استاندار خوزستان کفت: رابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده می‌شد، اما اکنون دیده نمی‌شوند؛ برقرار شود و ما به سراغ آن‌ها برویم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دستاورد‌های دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، گفت: تقسیم کاری میان فرمانداری ها، ادارات کل و شهرستان‌ها جهت نمایشگاه صورت گیرد تا دستاورد‌های دولت به گوش مردم برسد.

استاندار خوزستان ادامه داد: ارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه‌ها مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آن‌ها نیز با از دستاورد‌های دولت مطلع شوند.

به گفته او اردو‌های راهیان پیشرفت حرکتی موثر برای بیان دستاورد‌های دولت بود که باید در این روز‌ها هم باجدیت ادامه پیدا کند.

حسینی محراب گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای افتتاح‌ها و کلنگ زنی‌ها انجام شود و پروژه‌ها در سامانه ثبت شوند.

او می‌گوید: فرمانداران در اربعین از ورودی پنج مسیر شوش، اندیمشک، هندیجان، بهبهان، ایذه باید کریمانه بودن خوزستان را به رخ بکشند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر‌های حادثه خیز با موکب، چراغ‌های هشدار دهنده، پلیس و رادار‌ها پوشش داده شود.

حسینی محراب ادامه داد: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می‌آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.